Sandwich Sedap di Avenue Cafe

Ini cerita sebelum bulan puasa dan baru sekarang nak share...huhu

Nama je kerja dalam bangunan hotel tapi tidak pernah merasa makan  dan lepak santai di Cafe Hotel Grand Seasons Avenue.

Jika tidak kerana hujan lebat dan angin yang kuat petang itu, kemungkinan sampai sekarng kami tidak akan merasa makan di dalam hotel yang mana terletaknya pejabatku. Sungguh naif kan kami ni.
Yela kami ni jenis spesies yang bukan nak menghabiskan duit makan di tempat- tempat yang mahal.
Lebih suka masak dan makan kat rumah

Okay berbalik mengenai cerita sandwich sedap di Cafe Grand Seosons Avenue. Merasa la kami makan sandwich ayam di petang yang dingin itu. Hujan lebat dan perut lapar.
Nak balik memang akan basah kuyup sebab En Hubby tidak bawa baju hujan. 
Keadaan kesesakan di KL menyebabkan En Hubby lebih suka hantar dan ambil aku dengan motosikalnya. Huhu..

Makan la kami berdua dengan romantik sambil bergelak ketawa disebabkan suatu peristiwa lucu yang terjadi ketika kami mula masuk ke dalam cafe tersebut. Biarlah aku dengan En Hubby je yang tau peristiwa lucu tersebut. 



Bersemangat En Hubby tuang botol cili sos. Maklumlah Sandwich banyak penuh pinggan.




Jenuh juga kami nak menghabiskan sandwich ini. Agak banyak. Rasanya sedap dan tidak mengecewakan. Memang berbaloi dengan harganya.

En Hubby ni bukan jenis suka makan sandwich sangat jika nak dibandingkan dengan isterinya yang suka jenis makanan mat salleh macam ni. Tapi komen positif yang diterima. Katanya sandwich sedap dan ada bagi hint nak repeat lagi..huhu. 

Inilah resit makan kami kat cafe tu. Saja simpan, senang nak rujuk kalau nak makan lagi. Order je finger sandwich yang sedap tu.

No comments:

Post a Comment

Ceritaku

Kulit Cerah dan Berseri Dengan Produk Cosmoderm

Entry kali ini penulis ingin kongsikan isi hati yang telah jatuh cinta... huhuhu...dup dap dup dap hahaha... Bukan jatuh cinta kat oran...