Berjaya Hamil dan Kulit Wajah Berseri dengan WDEC


Women Desire Essential Cream (WDEC) merupakan sejenis krim yang menstabilkan hormon dalam badan wanita.
Aku pernah cerita secara ringkas mengenai krim ini dalam posting yang lalu bertajuk Anugerah Terindah Terindah Buat Kami.
Ia merupakan salah satu usaha dalam usaha berTTC yang mana dengan izin Allah SWT berjaya.
Bagi aku, krim ini sangat menakjubkan kerana banyak perubahan yang berlaku selepas beberapa hari pemakaian di mana badan rasa lebih ringan,bertenaga dan emosi rasa gembira. Kemungkinan ia mengeluarkan sejenis hormon 'happy' kepada si pemakai.
Nasihatku jangan mula pakai pada hari bekerja kerana bila mula pakai, akan ada healing process di mana ia menyahtoksin dari badan.
Pengalaman aku mula pakai hari sabtu, seharian aku terbaring kerana rasa pening dan mual..Hanya rehat dan tido di rumah.
Namun aku tetap konsisten pakai krim ni. Healing process yang dilalui pada hari pertama sahaja, pada hari berikutnya terasa perubahan pada diri.
Namun healing process ini bergantung kepada individu dan ianya berbeza.

Cara pemakaian yang aku amalkan pada tahun 2016..
Hanya calit sedikit di kedua-dua nadi pergelangan tangan mengikut arah lawan jam.
# Di bahagian bawah telinga ( nadi leher) kedua-dua belah dan bawah dagu dari gerakan bawah ke atas.
# Di bahagian kedua paha yang dalam, gerakan dari bawah ke atas.
# Di bawah pusat pula, gerakan ikut arah lawan jam.

Disyorkan sapu dua kali sehari setiap kali lepas mandi ketika badan masih lembap.



Sebenarnya aku tidak tahu kewujudan krim ini sehingga diperkenalkan oleh Ibu mertua yang kerja di hospital. Katanya ada kawan-kawannya yang mencuba dan ada yang berjaya hamil. Lagipun krim ini ada kelulusan KKM. Jadi tidak risau untuk dipakai. Krim ini sangat jimat hanya calit sedikit sahaja.Bau pun agak wangi
Ia menyerap masuk ke dalam kulit badan.

Kesan yang aku rasa sepanjang guna krim ini :
* Badan lebih segar dan bertenaga.. sebelumnya badan asyik lesu dan penat
* Mood lebih baik. Sebelum pakai mood selalu je swing..huhu
* Terasa kulit wajah lebih sihat, glowing dan cerah. Segan nak letak gambar sebagai bukti...huhu
*Hubungan suami isteri ada kelainan..Huhu..Tak perlu cerita panjang lebar ye

Dan yang lebih bermakna aku berjaya hamil dengan izin Allah SWT. Kiranya pakai krim ni belum sampai sebulan. Period lewat dan check upt..Positif. itulah perkhabaran yang sangat menggembirakan. Aku kemudian berhenti pakai walaupun baki krim masih banyak lagi. Risau untuk teruskan takut ada kesan sampingan pada baby. Pengalaman keguguran menyebabkan aku sangat berhati-hati menjaga kandungan.

Dan kini tahun 2018, aku kembali guna semula krim ajaib ini..Huhu..Aku mula guna pada 21 April yang lalu. Beli kat lazada dengan harga RM 75 termasuk postage.
Pejam celik dah sebulan lebih menggunakannya secara konsisten dan krim masih banyak lagi. Rasanya cukup untuk 2 bulan lagi ( lebih kurang).
Kesannya..Insyallah akan diceritakan nanti. Sekarang ada perubahan sedikit dari segi mood, badan rasa bertenaga sedikit dan kulit wajah pun ada perubahan.
Akan terus konsisten pakai krim ni.






Untuk maklumat yang lebih lanjut mengenainya krim ajaib ni boleh melayari website
 https ://www.adleesyabeauty.my/
Ini adalah iklan tak berbayar..Huhu
Diharapkan entry ini berguna kepada yang sedang ber TTC Dan sedang mencari produk kecantikan.



No comments:

Post a Comment

Ceritaku

Kulit Cerah dan Berseri Dengan Produk Cosmoderm

Entry kali ini penulis ingin kongsikan isi hati yang telah jatuh cinta... huhuhu...dup dap dup dap hahaha... Bukan jatuh cinta kat oran...