Asasnur Florist - Kejutan dari En Hubby

Ini cerita pada 25 Jun bulan lepas.. Hari ulangtahun kelahiranku yang ke..Baru nak cerita kan...Huhu..Di ambang 40 tahun dah. Lagi beberapa tahun aku akan jadi sweet 40..Haha.
Hari tersebut aku terpaksa emergency leave sebab pengasuh Si kecik demam. Kesian tak sampai hati nak hantar walaupun pengasuh suruh hantar sebab anaknya ada di rumah.
Memandangkan cuti, En Hubby ajak aku pergi beraya rumah kawan ketika zaman belajar. suami isteri adalah kawan En Hubby.Tetiba plak kan mengajak pergi beraya. Tanpa apa-apa syak wasangka aku ikut je.
Kawannya tu ada buka bisnes gubahan bunga dan coklat untuk majlis konvo dan juga penghantaran untuk sebarang majlis.
Dorang buka perniagaan di rumah..
Asasnur Florist terletak di Pingggiran Subang tapi jangan risau tak perlu ke kedai sebab dorang sediakan servis penghantaran.

Aku pun teruja tengok dorang buat gubahan sambil berborak-borak. Kebetulan waktu tu ada 3 tempahan yang dorang perlu siapkan. Memang menarik betul gubahan yang dia buat.
Lama kami melepak kat rumah kawan En Hubby..Kami pun nak gerak balik..
Masuk dalam kereta terus En Hubby hulur jambangan bunga ni. Memang terkejut dan tak sangka En Hubby bagi hadiah bunga sebab dia memang tak minat bagi bunga untuk isterinya ni.
Huhu..Hati berbunga-bunga dan excited betul. Dapat surprise dari En Hubby..Patutla beria-ia ajak pergi rumah kawannya tu.






Yang bestnye bunga fresh Ni memang kekal segar hingga seminggu lebih. Pastu jadi bunga kering. Asasnur Florist memang sangat dicadangkan untuk sesiapa yang nak bagi gift untuk orang tersayang.

Contact number dan boleh follow dekat IG jika ada yang berminat...

No comments:

Post a Comment

Ceritaku

Kulit Cerah dan Berseri Dengan Produk Cosmoderm

Entry kali ini penulis ingin kongsikan isi hati yang telah jatuh cinta... huhuhu...dup dap dup dap hahaha... Bukan jatuh cinta kat oran...