Jalan Kaki Cari Makan

Bekerja pada hari Jumaat adalah menyeronokkan kerana waktu rehat yang panjang dari hari kerja biasa. Pada waktu ini lah boleh keluar makan lama sedikit dan berjimba-jimba (macam la aku suka sangat nak keluar hari bekerja)..huhu..
Disebabkan waktu ari jumaat,penghujung hari-hari bekerja, teringin untuk makan chicken chop dan juga mengelak dari makan nasi (OK tak alasan macam tu..hihi)..
Jadi mula lah mengajak opismate untuk cari tempat makan 'western food' sekitar opis. Bersama dengan 3 orang opismate, kami ambil keputusan untuk makan di Lepak Cafe..hanya jalan kaki dari opis. Harga makanan dan minuman kat situ boleh tahan jugak mahalnya tapi sebab nak merasa punya pasal makan lah jugak. Lagipun bukan setiap hari makan kat situ. Kalau setiap hari mahunya duit gaji kering kontang dibuatnya...huhu

Chicken chop

Cafe latte


Secara keseluruhannya, makanan agak kurang memenuhi selera aku. Kalau mengikut harga, chicken chop patut lagi sedap. Tapi kat tempat ini, kurang menyelerakan sebab bukan sos black pepper yang dihidangkan, lebih kepada sos mushroom..
Namun orang kata..tak cuba tak tahu kan macam mane..bile dah tahu..boleh buat keputusan untuk repeat makan ke tak kat sini..

No comments:

Post a Comment

Ceritaku

Kulit Cerah dan Berseri Dengan Produk Cosmoderm

Entry kali ini penulis ingin kongsikan isi hati yang telah jatuh cinta... huhuhu...dup dap dup dap hahaha... Bukan jatuh cinta kat oran...