Mandi Sungai di Hulu Selangor

Hari ini public holiday sempena perayaan Thaipusam. aku dan En Hubby masih lagi menghabiskan cuti di rumah family En Hubby. Semalam penat di Manjung. Arini semua sambung tido selepas subuh. Lebih kurang jam 10 pagi, aku , En Hubby dan emak mertua kuar ke Tg Malim. Kami setelkan urusan bayaran bil dan ansuran bulanan kereta. Sebelum itu, kami pergi makan nasi lemak kat area UPSI. Aku plak nak beli sandal. masuk kedai kasut dengan emak mertua tapi takde yang berkenan. Aku ni buang tabiat ke ape kat Sogo berlambak kasut tapi taknak pergi beli pulak. Balik kampung baru rasa nak shopping.Pelik kan...huhu
Memandangkan pada sebelah petang, kami tiada apa-apa aktiviti dan bosan lepak di rumah, selepas makan tengahhari, En. Hubby mengajak seisi keluarga mandi sungai. Lagipun cuaca agak panas. Kami bersiap-siap dan bergerak ke Sg Inki, Kalumpang untuk mandi sungai. Turut serta mak mertua, bapa mertua, adik ipar dan satu-satunya anak buah belah En. Hubby....bukan main riang gembira kami mandi manda..xcaya tengokla gambar-gambar kat bawah ni...



Aku mula-mula jadi pemerhati sahaja tapi dek En, Hubby simbah air sampai aku basah dan tarik tangan..aku pun seronok mandi sungai sekali..


Adik ipar belanja aiskrim...

En Hubby merenung jauh...huhu



No comments:

Post a Comment

Ceritaku

Kulit Cerah dan Berseri Dengan Produk Cosmoderm

Entry kali ini penulis ingin kongsikan isi hati yang telah jatuh cinta... huhuhu...dup dap dup dap hahaha... Bukan jatuh cinta kat oran...