Misi Pencerahan Kulit Muka


Tajuknya bunyi macam satu misi yang penting kan..sebenarnya bukan melibatkan misi ketenteraan tau tapi misi kecantikan..bukan untuk aku tapi untuk En Hubby..maaf ye abg terpaksa dedahkan rahsia kat sini (kalau dia baca..teruk aku kene kutuk nanti..huhu)
Sebenarnya sudah lama aku survey krim ni melalui en google setelah En Hubby asyik complaint muka semakin gelap sebab kerja outdoor seharian. Aku pun tumpang busy skali godek2 apa produk yang sesuai untuknya..akhirnya aku amik jadi perunding kecantikannya dengan mengesyorkan En Hubby untuk cuba krim olay ini. Aku berjaya menyakinkan dia produk ini berkesan sebab dulu masa mula-mula dapat kerja lepas grad aku pakai produk ni juga..berkesan pada aku. Ape pun nanti kita tunggu hasilnya sama ada misi berjaya atau sebaliknya. Olay ini dibeli di Mydin Subang dengan harga RM 34.90. Malam ini En Hubby dengan semangatnya mula pakai..hehe

No comments:

Post a Comment

Ceritaku

Kulit Cerah dan Berseri Dengan Produk Cosmoderm

Entry kali ini penulis ingin kongsikan isi hati yang telah jatuh cinta... huhuhu...dup dap dup dap hahaha... Bukan jatuh cinta kat oran...