Anniversary ke 5

Assalamualaikum semua..
Kepada yang mengikuti blog ku ini (ade orang ikut ke..huhu..perasan je  lebih)..Takpe la kalo xde orang ikut pun xpe, blog ni sebenarnya lebih untuk menyimpan segala kenangan dan memori pahit manis yang dilalui dalam kehidupan...
Sejak kebelakangan ini banyak entry yang tersimpan rapi dalam draft..tunggu masa nak post..
Itu la kadang2 amik mood dulu untuk berbuat demikian...maklumla mood ibu mengandung asyik swing jer..
Kali ini aku nak berkongsi cerita berkenaan anniversary kami yang ke-5..cepat betul masa berlalu..dah 5 tahun kami berkahwin...huhu 

Ini juga cerita selepas beberapa hari aku tahu diri mengandung..Kebetulan majlis kawen adik ipar di rumah famili En Hubby pada 27 November tahun lepas..Adik ipar lelaki telah menamatkan zaman bujang..Malamnya sesi buka hadiah kawen dan adik ipar perempuan telah buat kejutan untuk aku dan En Hubby..
Majlis anniversary kami yang ke-5..Memang agak mengejutkan sebab pengantin baru dan pengantin lama (kami) dirai di kalangan saudara mara En Hubby sebelah emak mertuaku..
Adik ipar perempuan ( satu-satunya adik perempuan En Hubby) telah tempah kek dan bunga Ros untuk kami..Rasa terharu & gembira bercampur baur..Tambahan masa tu aku mula memasuki fasa alahan..

 Bunga ros ni memang sampai sekarang aku simpan..dah kering pun tapi sayang nak buang..

 Kek ni pun sedap...ramai dapat makan..

Itu jela cerita berkenaan anniversary kami yang ke 5 pada tahun lepas. Tiada sambutan yang luar biasa seperti kebiasaan tahun2 lepas. kami memang x beria sangat..tambahan pula tahun lepas aku dalam keadaan permulaan alahan. Insyaallah anniversary pada tahun ini bertiga..
Semoga kami kekal bahagia hingga ke jannah..aamin..



No comments:

Post a Comment

Ceritaku

Kulit Cerah dan Berseri Dengan Produk Cosmoderm

Entry kali ini penulis ingin kongsikan isi hati yang telah jatuh cinta... huhuhu...dup dap dup dap hahaha... Bukan jatuh cinta kat oran...